0
Uw Winkelwagen

Klantenservice

Bij ons staat klantenservice hoog in het vaandel. Onze beauty adviseurs staan voor u klaar en zijn bereikbaar via verschillende kanalen, waaronder WhatsApp, e-mail, live chat en social media zoals Facebook en Instagram. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, we helpen u graag verder!

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop en helpen u graag bij het vinden van het juiste product voor uw behoeften. Heeft u vragen over de producten, wilt u graag advies of heeft u hulp nodig bij uw bestelling? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder en streven ernaar om u zo snel en goed mogelijk te ondersteunen.

natural beauty women perfect skin

Ons team bestaat uit beauty experts die gepassioneerd zijn over wat ze doen. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop en helpen u graag bij het vinden van het juiste product voor uw behoeften. 

Openingstijden
Contact ons
Klik op de icoon en neem contact met ons op via een van de volgende kanalen:

Minder dan 5 minuten tijdens onze openingstijden.

Minder dan 15 minuten tijdens onze openingstijden.

Minder dan 24 uur, maar vaak al binnen enkele uren.

Minder dan 1 uur tijdens onze openingstijden.

Klacht

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met onze dienstverlening en producten. Mocht je vragen, opmerkingen of klachten hebben, dan staan onze vriendelijke medewerkers voor u klaar om u zo snel en goed mogelijk te helpen. U kunt ons bereiken op werkdagen van 09:00 tot 18:00 via de contact opties of per e-mail via contact@pourlavie.nl. We doen ons best om uw e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden, maar uiterlijk binnen 14 dagen.

Bent u toch niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Deze kunt u dan voorleggen aan de Geschillencommissie via www.sgc.nl+. Via deze website kunt u het klachtenformulier invullen. In dit formulier geeft u aan om welke webshop het gaat, uw exacte klacht, eventuele bijlage(n) en uw persoonlijke gegevens. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform+.